Stadiul implementarii proiectului:

Perioada: 16 septembrie – 31 DECEMBRIE 2011

A4 - Informare si orientare profesionala

A continuat activitatea de constituire a grupului tinta. S-au purtat discutii cu somerii interesati care s-au prezentat la sediul CCIA Braila precum si cu cei contactati la sediul partenerului, AJOFM Braila, li s-a prezentat oferta proiectului si conditiile de eligibilitate.
In perioada raportata au beneficiat de informare si consiliere profesionala 24 someri de lunga durata. Fisele de informare si orientare profesionala completate au fost inregistrate intr-un Centralizator.

A5 – Program de formare profesionala

Au fost analizate fisele de informare si orientare profesionala completate si s-a facut repartizarea somerilor inscrisi, in functie de optiunile lor, data inscrierii si numarul de participanti per grupa, la cursurile autorizate din cadrul programului de formare profesionala.

A5.2. Curs de initiere in ocupatia de Vanzator (grupa nr.3)

In perioada 07-16.12.2011 a fost organizat cursul de initiere in ocupatia de vanzator pentru grupa nr.3 formata din 17 someri.
Examenul de absolvire a avut loc in data de 20.12.2011.
La finalul cursului, in vederea evaluarii programului de formare de catre participanti, acestia au completat formularul Satisfactia clientului cu aprecieri legate de tematica abordata, prestatia formatorului si modul de organizare. In baza formularelor completate s-a elaborat raportul de valuare a cursului care a fost avizat de managerul de proiect.
Toti cei 17 participanti au absolvit programul, cu rezultate foarte bune si ca urmare, au obtinut Certificate de absolvire recunoscute de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale si Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.

A5.3. Curs de specializare in ocupatia de Analist resurse umane (grupa nr.2)

In perioada de 12 – 23.09.2011 s-a desfasurat cursul de specializare in ocupatia de Analist resurse umane, cu grupa nr.2 formata din 12 someri.
La finalul cursului, in vederea evaluarii programului de formare de catre participanti, acestia au completat formularul Satisfactia clientului cu aprecieri legate de tematica abordata, prestatia formatorului si modul de organizare. In baza formularelor completate s-a elaborat raportul de valuare a cursului care a fost avizat de managerul de proiect.
Examenul de absolvire a fost organizat in data de 06.10.2011. Toti participantii au absolvit programul, cu rezultate foarte bune si ca urmare, au obtinut Certifcate de absolvire recunoscute de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale si Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.

A7 - Consultanta si asistenta antreprenoriala

Activitatea de consultanta si asistenta antreprenoriala a continuat cu acordarea de consultanta antreprenoriala de care au beneficiat 2 someri.
A fost acordata asistenta d-nei Clas Veronica in vederea elaborarii unui plan de afaceri.

A8 – Servicii de mediere

Prin corelarea informatiilor obtinute in cadrul activitatii de informare si consiliere profesionala si inregistrate in Fisa de informare si consiliere profesionala, cu locurile de munca vacante din baza de date creata, au fost mediati 13 someri.

Rezultate/realizări atinse pe perioada 16.09 – 31.12.2011

Instantanee realizate in timpul implementarii activitatilor proiectului:

A5 – Program de formare profesionala

A5.2. Curs de initiere in ocupatia de Vanzator (grupa nr.3)
Curs de initiere in ocupatia de Vanzator (grupa nr.3)

A5.1. Curs de specializare in ocupatia Analist resurse umane (grupa 2) Curs de specializare in ocupatia Analist resurse umane (grupa 2)