Stadiul implementarii proiectului:

Activitati desfasurate in perioada 01.01 – 31.03.2012

A4 – Informare si orientare profesionala

A continuat activitatea de constituire a grupului tinta. S-au purtat discutii cu somerii interesati care s-au prezentat la sediul CCIA Braila precum si cu cei contactati la sediul partenerului, AJOFM Braila, li s-a prezentat oferta proiectului si conditiile de eligibilitate.
In perioada raportata au beneficiat de informare si consiliere profesionala 38 someri de lunga durata. Fisele de informare si orientare profesionala completate au fost inregistrate intr-un Centralizator.
In perioada 17 – 27.01.2012 a fost organizata consilierea in grup privind tehnici de cautarea a unui loc de munca pentru prima grupa formata din 10 someri.

A5 – Program de formare profesionala

Au fost analizate fisele de informare si orientare profesionala completate si s-a facut repartizarea somerilor inscrisi, in functie de optiunile lor, data inscrierii si numarul de participanti per grupa, la cursurile autorizate din cadrul programului de formare profesionala.

A5.1. Curs de initiere in ocupatia de Operator introducere, validare si prelucrara date (grupa 2)

In perioada de 06-22.02.2012 s-a desfasurat cursul de initiere in ocupatia de Operator introducere, validare si prelucrare date, cu o grupa formata din 12 someri.
La finalul cursului, in vederea evaluarii programului de formare de catre participanti, acestia au completat formularul Satisfactia clientului cu aprecieri legate de tematica abordata, prestatia formatorului si modul de organizare. In baza formularelor completata s-a elaborat raportul de valuare a cursului care a fost avizat de managerul de proiect.
Examenul de absolvire a fost organizat in data de 14.03.2012.
Toti participantii au absolvit programul, cu rezultate bune si foarte bune si ca urmare, au primit Certifcate de absolvire recunoscute de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale si Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.

A5.3. Curs de specializare in ocupatia de Analist resurse umane (grupa nr.3)

In perioada de 15-30.03.2012 s-a desfasurat cursul de specializare in ocupatia de Analist resurse umane, cu grupa nr.3 formata din 14 someri.
La finalul cursului, in vederea evaluarii programului de formare de catre participanti, acestia au completat formularul Satisfactia clientului cu aprecieri legate de tematica abordata, prestatia formatorului si modul de organizare. In baza formularelor completate s-a elaborat raportul de valuare a cursului care a fost avizat de managerul de proiect.
Examenul de absolvire va fi sustinut in data de 02.04.2012.

A7 - Consultanta si asistenta antreprenoriala

Activitatea de consultanta si asistenta antreprenoriala a continuat cu acordarea de consultanta antreprenoriala de care au beneficiat 4 someri.
A fost acordata asistenta in vederea elaborarii a 2 planuri de afaceri pentru Stavarache Mariana si Mustata Georgeta.

A8 – Servicii de mediere

Prin corelarea infomatiilor obtinute in cadrul activitatii de informare si consiliere profesionala si inregistrate in Fisa de informare si consiliere profesionala, cu locurile de munca vacante din baza de date creata, in perioada raportata, au fost mediati 17 someri, din care Draghici Daniela-Ionela s-a angajat SNTGN TransGaz SA Medias Exploatarea Teritoriala Braila.
In data de 23.03.2012, in Sala Job Club a CCIA Braila, a fost organizata a doua intalnire bilaterala angajator–someri pentru un post de vanzator, angajator S.C. Lonamad Impex SRL Galati, Punct de lucru Braila. La intalnire au participat reprezentantul firmei, dna Mihaela Comsa, responsabil resurse umane si 5 someri. Domeniul principal de activitate al firmei este 4690 – Comert cu ridicat nespecializat, domeniu secundar 4759 – Comert cu amanuntul al mobilei, al articolelor de iluminat si al altor articole de uz casnic n.c.a. in magazine specializate. Postul vacant este de vanzator in cadrul magazinului de comercializare mobila deschis in Braila. Au fost purtate discutii cu fiecare dintre somerii prezenti la intalnire, pe baza unui scurt CV. Au fost selectate 3 persoane in vederea prezentarii la sediul firmei, pentru discutii suplimentare. Se va pastra legatura cu firma pentru a avea rezultatul final al intalnirii bilaterale.

Rezultate/realizări atinse in perioada 01.01 – 31.03.2012

Instantanee realizate in timpul implementarii activitatilor proiectului:

A5 – Program de formare profesionala

A5.1. Curs de initiere in ocupatia de Operator introducere, validare si prelucrara date (grupa 2)
Curs de initiere in ocupatia de Operator introducere, validare si prelucrara date (grupa 2)

A5.3. Curs de specializare in ocupatia de Analist resurse umane (grupa nr.3) Curs de specializare in ocupatia de Analist resurse umane (grupa nr.3)